منتديات جيطان
السلام عليكم....
اهلا بكم بموقعنا الخاص بالالكترونيات
اخي الكريم لم تقم بتسجيل الدخول بعد
لتسجيل الدخول اضغط على دخول
للاشتراك اضغط على تسجيل

شاكرين لكم حسن الزيارة
.............. اكاديمية المهد


جيطان
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  اليوميةاليومية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  المجموعاتالمجموعات  All pruduct  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  Arduino  LCDs & LEDs  Motors & Drivers  Programmers & Kits   Power & Battery  Robotics Kits  Resistors   Sensors & Modules  Wireless Modules  
جديد اصبح بامكانكم مشاركتنا مساهماتكم واسئلتكم في كل ما يخص مشاريع الاردوين والرازبيري والبيك
مطلوب ادمن لادارة المنتدى شرط ان يكون متفرغ على من لديه الاستعداد مراسلتي ع الايميل hooxs.hooxs@yahoo.com
study english quotes هو قسم جديد للحكم المميزة نرجو ان ينال اعجابكم study
مطلوب ادمن لادارة المنتدى شرط ان يكون متفرغ على من لديه الاستعداد مراسلتي ع الايميل hooxs.hooxs@yahoo.com
جديد قسم مشاريع الاردوينو اضغط على الصورة للقرائة والمساهمة في المشاريع

شاطر | 
 

 نكت بايخة هههه

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مهدي
مدير عام
avatar

عدد المساهمات : 119
تاريخ التسجيل : 28/03/2010
العمر : 26
الموقع : عمان - الاردن

مُساهمةموضوع: نكت بايخة هههه   الأحد أغسطس 07, 2011 10:31 am


مرة ﺍﺧﺘﺮﻋﻮﺍ ﻓﻲ ﺍﻣﺮﻳﻜﺎ جهاز يمسك ﺍﻟﺤﺮﺍﻣﻴﺔ

ﺟﺮﺑﻮﻫ ﻓﻲ ﺍﻣﺮﻳﻜﺎ ﺧﻼﻝ30ﺩﻗﻴﻘﻪ
ﻣﺴﻜﺖ20ﺣﺮﺍﻣﻲ

ﻓﻲ ﺍﻧﺠﻠﺘﺮﺍ ﺧﻼﻝ30ﺩﻗﻴﻘﻪ مسك 50
ﺣﺮﺍﻣﻲ

ﻓﻲ ﺍﺳﺒﺎﻧﻴﺎ ﺧﻼﻝ30ﺩﻗﻴﻘﻪ مسك 65ﺣﺮﺍﻣﻲ

ﻓﻲ ﻏﺎﻧﺎ ﺧﻼﻝ30ﺩﻗﻴﻘﻪ مسك 600
ﺣﺮﺍﻣﻲ

ﺟﺮﺑﻮه ﻋﻨﺪﻧﺎ
ﺧﻼﻝ15ﺩﻗﻴﻘﻪ إتسرق
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على..........

أ) الشجرة ب) البقرة

ج) الصفراء د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال.واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت
متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة.راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


مرة واحد سافر لأمريكا ولما رجع اصحابه سألوه :ايه ايه الي لفت نظرك هناك,فقال:انا شوفت العجب في امريكا تخيلو العيل الي عندو تلات سنين بيتكلم انجليزي
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

واحد كتب في ورقة الامتحان (صمتي لا يعني جهلي ولكن ما يدور حولى لا يستحق الكلام ) فأخذ الشهاده مكتوب فيها (رسوبك لا يعني فشلك ولكن خفة دمك دي اللي مودياك في داهيه )
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


واحد بخيل قال لولاده اللي مش هايتعشى هاياخد جنيه..العيال خدوا الجنيهات وناموا من غير عشا..سرق منهم الفلوس وهم نايمين..والصبح قال اللي ضيع الجنيه مالوش فطار
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

واحد الدغ فى حرف الـ (ر) وبيتكسف جدا لما يشترى شاورمة يقول للراجل هاتلى شويمة فبيقوله هاتلى واحد كفته وخلاص وهو زعلان جدا .. طلعله عفريت قاله تطلب ايه ؟ قاله نفسى اقول شاورمة صح ... قاله خلاص قولها بكرة بس هتكون مرة واحده بس .. راح المحل وبيقول للراجل بكل عنطزة بقى هاتلى واحد شــاورمة .. قاله ايه ؟؟؟ قاله هات واحد كفتة الله يحرقك
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

واحد بيقول لجاره: يا أخي عيب عليك امبارح عمال تبوس مراتك في البلكونة، قام رد عليه وقاله: لا والله ما انا.
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.jitan.hooxs.com
تالا

avatar

عدد المساهمات : 76
تاريخ التسجيل : 27/03/2010

مُساهمةموضوع: iii   الأحد أغسطس 07, 2011 10:33 am

ههههههههههههههههه العنوان حلو هههههههههههههههههههه lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
نكت بايخة هههه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات جيطان :: قــســم الراحه وترويح القلوبـ-
انتقل الى: